ЗДО "Сонечко" с.Малинськ
Малинської сільської ради Рівненської області

Наказ з охорони праці

Про організацію охорони

праці в ЗДО

 

                 Згідно Закону України „Про охорону праці”, „Про дорожній рух”, „Про пожежну безпеку”, Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН України від 01.08.2001 №563, згідно Положення про службу охорони праці, затвердженого наказом №255 від 15.11.2004, „Положення про порядок розслідування нещасних випадків...”, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №616 від 31.08.2001, Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організації навчально-виховного процесу, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 №63 та з метою організації виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних, лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням і аваріям у процесі праці,

НАКАЗУЮ:

           Роботу з охорони праці  в ЗДО привести у відповідність до Закону України

  1. Відповідальність за організацію  роботи по охороні  праці покласти на директора ЗДО Іванюк Г.О.

 

  1.  Створити постійно  діючу комісію  по розслідуванню  нещасних   випадків в складі:

    Голова комісії:   Стовповець Л.В.– голова профкому

    Члени комісії :   Воробик І.Р. – вихователь

                              Котелюх О.Б. – медична сестра

                              Прокопчук  А.К.– помічник вихователя

 

 3. Відповідальному за організацію охорони праці в ЗДО:

3.1. Скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік з охорони праці у закладі і ознайомити працівників закладу.

                                                                                                                                 До 10.01.2021

3.2. Забезпечити перевірку інструкцій з охорони праці, безпеки життєдіяльності не пізніше 1 р. на 5 років та 1 р. на 3 роки.

3.3. Оформити відповідно сучасних вимог нормативну базу з охорони праці.

                                                                                                                                 До 10.01.2021

3.4. Організувати слухання на засіданнях педагогічної ради звіти про виконання угоди, заходів, наказів, інструкцій з техніки безпеки, обговорювати результати проведеної роботи.                                                                                                         

Протягом 2020-2021 навчального року

3.5. Обговорювати кожний з нещасних випадків, які трапилися в закладі, а також причини захворювання дітей і працівників, помічати конкретні заходи з їх попередження з призначенням відповідальних осіб і термінів виконання.

3.6. Проводити розслідування нещасних випадків, що сталися в ході навчально-виховного процесу, згідно з діючим Положенням, терміново інформувати  відділ освіти.

3.7. Здійснювати контроль за забезпеченням відповідних категорій працівників закладу спецодягом.

3.8. Нести відповідальність за організацію навчання педагогічних працівників дошкільної ланки з питань безпеки.

            4. Директору ЗДО Г.Іванюк нести відповідальність за:

4.1. Організацію навчання з підпорядкованою категорією педпрацівників з питань безпеки, проведення відповідних інструктажів.

4.2. Організацію виконання організаційно-технічних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення навчальних занять.

4.3. Контроль за наявністю, збереженням і використанням навчального обладнання, приладів під час навчально-виховного процесу відповідно до типових переліків і норм, установлених чинним законодавством.

4.4. Здійснення контролю за розробкою і періодичним переглядом інструкцій з охорони праці .

4.5. Здійснення контролю за роботою і створенням відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час проведення занять, вживати необхідних заходів щодо їх поліпшення та нести за них особисту відповідальність.

4.6. Організацію роботи по попередженню дитячого травматизму. Контроль за організацією екскурсій, піших переходів, походів, прогулянок.

4.7. Забезпечення контролю за справністю навчальних приладів та ТЗН.

4.8. Зупинку навчального процесу у закладі, якщо виникають умови шкідливі для здоров’я.

4.9. Ведення обліку нещасних випадків травмування дітей у закладі та за його межами, виявлення обставин виникнення травм.

            5. Завгоспу ЗДО Прокопчук Н.М.:

5.1. Вважати відповідальним за утримання електрообладнання у закладі, за пожежну безпеку у закладі, утримання та експлуатацію технічних засобів протипожежного захисту.

5.2. Забезпечення експлуатації будівель і споруд території відповідно до вимог, правил і норм з охорони праці і догляд за ними. Щокварталу здійснення перевірки кріплення споруд.

5.3. Забезпечення дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного та вентиляційного обладнання.

5.4. Забезпечення правильного складання і збереження матеріальних цінностей, належний санітарно-гігієнічний стан побутових і допоміжних приміщень.

5.5. Забезпечення дотримання норм протипожежної безпеки в будівлях і спорудах, контроль за наявністю та справністю засобів пожежегасіння.

5.6. Організацію проведення замірів контурів заземлення та ізоляція електрообладнання з оформленням відповідного акту.

5.7. Забезпечити перевірку інструкцій з охорони праці під час виконання конкретних робіт (1 раз на 5 років), брати участь у розробці колективної угоди з охорони праці.

5.8. Забезпечити проведення інструктажів у підпорядкованому підрозділі (техпрацівники)

            6. Сестрі медичній старшій Котелюх О.Б. нести відповідальність за:

6.1. Організацію профілактичної роботи з дітьми і працівниками.

6.2. Проведення медоглядів дітей, складання списків спецгруп, доведення до відома вихователів. Контроль за фізичним навантаженням дітей.

6.3. Контроль за проходженням медоглядів працівників.

6.4. Відсторонення від роботи працівників із симптомами хвороби.

6.5. Надання першої медичної допомоги у випадках травмування.

6.6. Забезпечення контролю за використанням у роботі шкідливих засобів обробки приміщень, а також миючих засобів, які не затверджені Мінздравом України.

            7. Вихователі всіх груп під час навчально-виховного процесу несуть відповідальність за:

7.1. Забезпечення пожежного стану робочих місць, обладнання, приладів, спортивного спорядження.

7.2. Проведення з дітьми та батьками профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності

7.3. Несуть відповідальність за стан і укріплення обладнання меблів у  группах, за стан обладнання у спортивному залі, його укріплення.

8. Працівники ЗДО несуть відповідальність та зобов’язані:

8.1. Суворо дотримуватися вимог законів України „Про охорону праці”, „Про дорожній рух”, „Про пожежну безпеку”, „Положення про організацію роботи з охорони праці в установах і закладах освіти”, Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організації навчально-виховного процесу, „Інструкції по збереженню життя і здоров’я дітей”.                                              

Постійно

8.2. Залучати фахівців та спільно з ними проводити з дітьми, батьками вихованців роз’яснювальну, просвітницьку роботу, заходи з профілактики захворювань та дитячого травматизму, бесіди про дотримання правил безпеки при поводженні неповнолітніх із вибухонебезпечними предметами, піротехнічними засобами, тематичні заняття з питань профілактики отруєнь грибами, дикими рослинами тощо.                       

                                                                                             Протягом року

8.3. Кожній  групі перевірити наявність  листів здоров’я, маркування меблів.                                                                                                                

До 10.08.2021

8.4. Доводити до відома директора закладу про кожен випадок травмування дітей або на випадок надзвичайної події, яка склалася під час навчально-виховного процесу і у побуті.                                                                                  

Постійно.

8.5. Не залишати дітей без догляду дорослих.                                                   

Постійно.

8.6. Забезпечити постійний контроль за безпечним пересуванням на прогулянках та по закладу дітей.                                                                                                                       

Постійно.

  4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор ЗДО                                                                               Іванюк Г.О.

                             

Логін: *

Пароль: *