ЗДО "Сонечко" с.Малинськ
Малинської сільської ради Рівненської області

ясельна група

Вас вітають:

Вихователі:

 

 

 

Помічник вихователя: Прокопчук Алія Кабенівна

 

 

 

Пріоритетні завдання групи:

 

1. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації до умов  закладу дошкільної освіти;

2. Збагачувати досвід дітей різними сенсорними враженнями; формувати уявлення про колір, форму, величину, початкові просторові уявлення;

3. Розвиток дрібної моторики рук через нетрадиційні техніки малювання.

4. Формування логіко-математичних навичок дошкільників за допомогою паличок Кюїзенера під час занять з «Кольорової алгебри».

5. Забезпечення якісної  організації освітньо-виховного процесу, спрямованого на мовленнєвий розвиток дошкільників.

 

В групі виховуються: 18 малюків віком від 2 до 3 років (хлопчиків-11, дівчаток - 7 )

didaktichni-igri-dlja-ditej-2-3-rokiv_3

 

Особливості розвитку дітей раннього віку

      Ранній вік (від 2-го до 3-х років) є одним із ключових у житті дитини. За цей час дитина оволодіває прямою ходьбою, предметна діяльність стає провідною у психічному розвитку, а мовлення — засобом спілкування, зароджуються ігрова та зображувальна діяльність, розвиваються різні форми спілкування з дорослими та однолітками, інтенсивно формуються новоутворення у пізнавальній та особистісній сфері малюка.

Ранній вік і його значення у подальшому розвитку дитини

Досягнутий до кінця немовлячого віку рівень фізичного і психічного розвитку уможливлює перехід дитини на новий віковий етап — раннє дитинство. У подальшому їй не вдасться вже стільки досягнути та набути у своєму психічному розвитку, як за ці роки. Дитина не лише оволодіває прямим ходінням, а і впевнено, спритно рухається. Вона не тільки засвоїла мовлення, але і застосовує складну гру особових займенників. Вона вже вміє любити і боятися, виявляти свою особистість, демонструвати, на що здатна.

Соціальна ситуація розвитку у ранньому дитинстві

Особливістю соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві є спільна діяльність дитини з дорослим на правах співпраці. Розкривається вона у стосунках «дитина — предмет — дорослий». Зміст спільної діяльності полягає у засвоєнні малюком спеціально вироблених способів використання предметів. Наприкінці немовлячого віку він виокремив предмети як щось постійне, наділене стійкими властивостями. Тепер він прагне навчитися діяти з ними.

Дитина в цьому віці, за словами Л. Виготського, перебуває у світі речей і предметів, у своєрідному їх «силовому полі». Кожен предмет спонукає дитину доторкнутися до нього, взяти в руки або, навпаки, не торкатися його. Сходи ваблять дитину, щоб ходити по них; двері — щоб їх зачиняти і відчиняти; дзвіночок — щоб дзвонити; коробочка — щоб закрити і відкрити; кругла кулька — щоб котити. Кожна річ заряджена для дитини в цій ситуації афективною силою, яка притягує або відштовхує, і, відповідно, спонукає (спрямовує) її до діяльності.

2-3-річний малюк, захоплений предметом, не може від нього відволіктися. Заглиблений у предметну дію, вів не бачить, що за предметом завжди фігурує дорослий, який створює предмети певного призначення, володіє способами їх використання. Малюк не може самостійно пізнати функції предметів, оскільки їхні фізичні властивості прямо не вказують, як їх потрібно використовувати. Тільки дорослий може підказати способи використання предметів. У цьому полягають суперечності соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві.

Дитина виконує індивідуальну дію відповідно до заданого дорослим зразка, інакше вона не зможе досягти правильного результату. Тому провідною для неї стає предметна діяльність, а ситуативно-ділове спілкування — засобом її здійснення. Предметна діяльність спрямована на оволодіння дитиною призначенням предметів, уміння діяти з ними відповідно до закладених у них функцій.

На думку Д. Ельконіна, основними напрямами розвитку предметної дії дитини є:

— перехід від спільного з дорослим до самостійного її виконання. Наслідком цього є виокремлення дорослого як зразка дії, з яким малюк починає себе порівнювати;

— розвиток засобів і способів орієнтації дитини під час виконання предметної дії. Це сприяє оволодінню специфічними способами використання предмета, перенесенню дії з одного предмета на інший, з однієї ситуації на іншу, а загалом — до узагальнення дії і виникнення ігрової дії. Унаслідок цього соціальна ситуація розвитку розпадається, виникає предметне ставлення до дійсності, за якої дитина не лише дізнається про призначення, а й про функцію предметів, а також виникає особиста дія, усвідомлене «Я сам».

Отже, у процесі предметної діяльності, послуговуючись ситуативно-діловим спілкуванням, дитина під керівництвом дорослого оволодіває умінням діяти з предметами відповідно до їх функціонального призначення.

 

НАШІ     БУДНІ

01.11-05.11.2021р.  Тиждень безпеки.

  

 

05.04.2021рЗаняття з розвитку мовлення та мовленнєвої культури. Зв'язне мовлення.

Тема:  "Весна красуня в гості йде" вихователь Кучер М.Г.

Мета:  удосконалювати зв'язне мовлення дітей засобами складання розповіді за поданим початком, по картині, навчати будувати поширені речення зі сполучниками а, і. Виховувати доброту та любов до навколишнього світу.

 

 

 

25.03.2021рЗаняття з розвитку мовлення та мовленнєвої культури. Культура мовленнєвого спілкування.

Тема:  "Уроки тітоньки Сови"  вихователь Кучер М.Г.

Мета:  продовжувати  вчити дітей робити звуковий аналіз за картинкою, добирати слова за складом, розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, мислення, увагу, фонематичний слух. Виховувати бажання вчитися здобувати знання.

  

    

 

15.03.2021рЗаняття з  "Кольорової алгебри" вивчення чисел з використанням паличок Кюїзенера. Вихователь Трубілко О.М.

 

 

 05.03.2021р.   Аплікація до свята весни -  8 - Березня

 

04.03.2021р. Подарунок мамі своїми руками

 

 

 01.03.2021р.   Весело гуляємо - здоровими зростаємо 

 

 

      22.02.2021р. Зимова прогулянка. Спостереження за птахами та їх годівля. 

  

      20.11.2020р  Винесено на колективний перегляд  сюжетне заняття з фізкультури на тему «Мандруємо осіннім лісом»  вихователь Кучер М.Г.

Мета.   Розвивати рухові якості: швидкість, спритність, узгодженість рухів рук та ніг; сприяти підвищенню рухової активності, самостійності в процесі рухової діяльності; підвищувати фізичну компетентність дітей засобами навчання основних рухів та загально-розвиваючих вправ, закріплювати вміння ходити «Змійкою», бігати із закиданням п’яток назад; удосконалювати навички стрибків через невисокі предмети, підлізання під дугою правим та лівим боком, виконання вправ з профілактики плоскостопості; вправляти в умінні утримувати рівновагу при ходьбі по ребристій  дошці, лазити по гімнастичній стінці зручним способом з виконанням завдання; виховувати бажання  систематично займатися фізкультурою і спортом, дбати про своє здоров’я, сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками.

 

    

    

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *