ЗДО "Сонечко" с.Малинськ
Малинської сільської ради Рівненської області

розділ ІІІ - ІУ

ІІІ. Режим роботи закладу дошкільної освіти

3.1.         Для задоволення потреб населення заклад дошкільної освіти функціонує протягом року.

3.2.         Щоденний графік роботи закладу дошкільної освіти  10,5  годин:

початок робочого дня - 08,00;

закінчення робочого дня -  18,30.

3.3.       Заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним робочим тижнем.

Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні (згідно нормативно – правових актів).

3.4. Режим роботи інклюзивних груп встановлюється з урахуванням проведення корекційно-відновлювальної та соціально-реабілітаційної роботи.

3.5. За рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру та письмовою заявою батьків або осіб, які їх замінюють, заклад дошкільної освіти забезпечує доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами. Асистент вихователя та асистент дитини з особливими освітніми потребами проходить медичний огляд відповідно до вимог чинного законодавства.

 

ІV. Організація освітнього процесу

у закладі дошкільної освіти

4.1. Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 01 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 01 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей;

Загальна тривалість канікул складає 115 днів:

- літні  –    90 календарних днів;

- осінні   – 5 календарних днів;

- зимові – 10 календарних днів;

- весняні – 10 календарних днів.

4.2. Діяльність закладу дошкільної освіти регламентується планом роботи, який складається на навчальний рік та оздоровчий період.

4.3. План роботи закладу дошкільної освіти на навчальний та оздоровчий період затверджується керівником закладу.

4.4. Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з програмою (програмами) розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку Міністерством освіти і науки України.

4.5. Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти, з урахуванням специфіки його діяльності (типу закладу), має право самостійно визначити, які із чинних освітніх програм, затверджених в установленому порядку Міністерством освіти і науки України, обрати для повнішої реалізації інваріантного  та варіативного змісту дошкільної освіти.

4.6. Освітній процес в інклюзивних групах (для дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку) у закладі дошкільної освіти здійснюється за спеціальними програмами розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку Міністерством освіти і науки України.

4.7. У закладі дошкільної освіти при реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні  потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами.

4.8.      У закладі дошкільної освіти визначена українська мова навчання і виховання дітей відповідно до чинного законодавства.

4.9. Заклад дошкільної освіти відповідно до статутних цілей і завдань може надавати додаткові освітні послуги на основі угоди між батьками або особами, які їх заміняють, та закладом дошкільної освіти у межах гранично допустимого навчального навантаження на дитину.

4.10. Відмова батьків або осіб, які їх замінюють, від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини з  закладу дошкільної світи.

Логін: *

Пароль: *